en upplevelse

idag fick jag ett telefonsamtal som kom med någo roligt.
visa sig att min gamla klasskompis hade värvat mig till thestudio.
så den 29/12 ska jag och chrissie till sthlm för att vara modell för en dag :d
fan vad kul de ska bli.

jag bjöd med chrissie, tänkte att hon fyler imorn så de blir hennes present, plus att jag bjuder på resan.
en perfekt present enligt mig :D

idag har jag hållt på och försökt hitta kurslitteratur, finns några böcker men fan inte många...

nu ska jag börja fundera på vad man kan ha på sig som modell :p
är med i en tävling igen på kenzas, hoppas man vinner för de var på presentkort på nelly och då får man något helt nytt som modell :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0