hallå

tänkte bara skriva lite snabbt innna jag gå och lägger mig.

i fredags sov vi hos mamma för att vi snabbt och lätt skulle kunna ta oss till vingåkers outlet
där var vi igår, jag tyckte inte att de va så mkt för tjejer i min ålder, mer för dam. men hitta iaf 2 par jeans och en julklapp till elvira.

idag har vi varit på julmarknad i malmköping. det var trevligt att gå omkring där, vi hitta julklapp till johannes mamma och mormor, och så hittade jag 2 par örhängen som var fina.

nu ska jag gå ut med lulu.
vi har inte fått nåt provsvar än, jag väntar och väntar. jag väntar också på att agria ska höra av sig så jag får veta om min försäkring täcker det eller inte.
hör ni inget från mig nu igen så beror de på att jag ska till monica imorrn och fika och så ska vi ta bort stygnet på lulu, sen ska moster hämta mig föratt jag ska vara barnvakt åt andre imorn kväll.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0