jobbvecka

idag hade jag tänkt vara ledig och hjälpa moster kia med lägenheten och bara umgås, men det hemsidan för vikarier funkade inte igår så jag kunde inte ta bort min tillgänglighet så imorse tracka dom mig :p
fanns inte en enda vikarie som kunde jobba så jag ställde upp.
så än en gång vart det inge umgås med kia under dagen.

har fått massa jobb den här veckan
idag: 7:30 - 16:00
imorrn: 7:30- 14:30
Torsdag: 14:30 - 21:30
Fredag: 7:30 - 14:30
lördag: 14:30 - 21:30

på söndag har jag tagit bort min tillgänglighet för att vi ska åka på utställning :d
dock så vet jag inte alls hur det kommer gå den här gången.
hon har ju lite fläckar med inget hår, dock väldigt små fläckar
och så har hon ju fortf ett litet sår på halsen efter stygnet. men jag tycker inte att de borde vara nåt problem. vem som helst kan ju göra illa sig.
sen är det också 99 st DP´s som är anmälda till den här utställningen

men ni får hålla tummarna för oss :D för finaste lilla Louise.
är ju första gången hon tävlar i Juniorklassen också.
får hoppas på det bästa. =)

inatt ska jag sova hos mamma, närmare till jobbet och hon ska försöka laga min cykel, annars får jag köpa slang imorrn.
imorrn ska jag vara barnvakt åt andre igen, har inte sagt nåt till johannes än. kanske ska göra det..:p
men det är bra at sakna ibland, spec när man bor ihop.
jag saknar han redan nu så det är bara bra att vara ifrån varann ett tag till :)

nu ska jag mysa med loisan :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0