utställning

hello!!
har jobba hela veckan nu, så jag är ganska slut i kroppen för jag har gått ganska mkt. ikväll ska jag bara ta de lugnt och vila upp mig och mysa med johannes. jag har inte varit hemma sen måndags morse.
eller ja, jags vo ju hemma i fredags men innan det :p

idag var det utställning i sthlm, Louise kom på 5:e plats. det kanske inte låter så bra men med tanke på att det var typ 17 hundar i hennes klass så var det jävligt bra.
jag hade sett fram emot att träffa L igen för att det var ett tag sen nu och louise har utvecklats en del sen vi sågs sist. men jag fick inte ett enda ord från henne, ingenting...
bara klagomål på hur jag har uppfostrat min hund med att sitta. men vad fan, hade hon kunnat de när jag köpte henneså hade de inte varit något problem nu.
usch nej förlåt vet att man inte ska prata såhär men idag blev jag bara jävligt besviken.USCH!
så nu har jag fått de ur mig.

när jag ändå håller på at klaga så är det 2 saker jag ska klaga på från när jag var i sthlm sist.
jag åkte ju upp med annica, och när vi kom upp till t-cen så var väl kl 23 och nästan allt var stängt. Yosef var jättehungrig och vi försökte hitta en micro att låna.
jagsåg att de stog en kille utanför donken och torka bordet och sprang fram till honom för att fråga om vi fick värma välling. tänkte att "vafan, han ser ju att de är till en bebis" men nej, de var stängt, fick absolut inte låna nån micro. och tog ett jävla bra tag innan vi hitta en. de är väl klart cafeér och matställen har micro på personalsidan....

det andra var att när jag skulle åka från annica till johannes familj så gick jag in i en vagn där man fick ha hund och satte mig ner. då sitter en utlänsk kvinna där och säger nåt vilket hennes sällskap översätter till att hon är alergisk mot hundar. jag satte mig ner ändå och tänkte att "då kanske ni skulle ha kollat vad ni gick in på för vagn". synd att jag har svårt för att säga emot. vafan jag var ju ändå på rätt vagn. jag tog hänsyn och gick in i en vagn där man fick ha hundar. jävla blinda idioter...

Kommentarer
Postat av: Emma Starkko

hatar när man inte vågar säga nåt! skitirriterande :/

2009-12-14 @ 22:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0