åhhh

vad ska man göra? fyfan vad tråkigt allt är, finns inget att göra. jag hade tänkt att jag skulle gå till kias jobb och hälsa på men hon ringde imorse och då fick jag veta att hon var sjuksskriven.

förresten, har en julklapp till mamma mina systrar, nån som vill dela på de med mig? behöver det. och då slipper ni tänka på att fixa nåt till henne.

livet här hemmea rullar på. det är forft fight, lulu har värsta respekten för kattungen men nu börjar hon fightas tillbaka. baby har inte riktigt velat ta itu med problemen, ligger bara på sin plats och håller koll. johannes lyfte upp kattungen dit förut och fyfan vad baby fräste.

här kommer lite bilder från igår.


kanske ska ringa öronläkaren och boka tid också, måste göra det..

Kommentarer
Postat av: matilda

gud vilka fina bilder <3

2009-11-12 @ 15:27:51
URL: http://matildasanda.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Men ååh guuud hon är ju föör söööt :D <3 Vi måste ses snart vännen!

2009-11-13 @ 11:15:21
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0