hallå där

idag blev de en stressig "morgon", åt frukost och sådär sen vid halv två så fick jag förfrågan om jobb som jag självklart tacka ja till :p. sen kom johannes hem och tyckte vi skulle tvätta så de var bara ner i tvättstugan innan jag hoppa in i en varm och skön dusch.

kom hm från jobbet vid halv tio kanske. kolla datan, kolla på tv och nu sitter jag här igen.
johannes ska nog lägga sig snart, men jag är nog uppe en stund till, är inte så trött än.


innan jag åkte till mamma så var de fullt av gula löv på träden, de hade precis börjat ramla av då.
när jag kom hem igen så såg de ut såhär...
kan saker få hända så snabbt? 5dar var jag borta. helt sjukt och ledsamt. för nu vet jag att vinter och kylan som biter och sticker en i skinnet..
jag vill ha sommar igen, ge mig sommar,värme,bad och tunna, lätta kläder



den här blomman är så vacker, då och då så blommar den och u kommer en sån här fin rosa blomma.
jag ska se till att vattna den(och de andra blommorna) ibland så att den håller sig levande. jag blir alltid lika chockad när den har blommat, för iblanad tror man att den har gjort de för sista gången.

nej ni, ska lägga ner för idag tror jag.
om de inte kommer ett inlägg om ångest som jag har haft nu i 2 dagar..

Kommentarer
Postat av: Annica

Ånget över vad gumman?

2009-11-02 @ 23:56:01
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0