har man tråkigt

så springer man omkring och tar bilder på alla djur här, jag har en ny idé.
jag har ju alltid velat ha bilder på mina djur i sovrummet, på min vägg.
nu har jag kommit på att jag vill ha de i canvastavlor,i svartvitt tror jag. de blir nog snyggast.
så nu ska jag bara ha bra och fina bilder på alla 4, för jag ska ha en på milo också.

bilden i föregående inlägg på när johannes håller elvira är första gången jag ser honom hålla i en bebis.
och elvira är så liten, han hade inget problem med att ta henne, ingen övertalning.
han har inte ens hållt i yosef som tom är större :p haha

nu har namngivningen gått över till johannes, de vart för jobbigt. fan man ska inte ha för bestämda namn :p

nu blir det nog en promenad och rökning :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag tycker missen ser ut som en Tindra! Bara ett litet tips :P

2009-11-12 @ 17:00:21
URL: http://iiny.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 23:12:20
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0