Heej

vet att vissa av er har längtat efter ett inlägg ;P det var ju ett tag sen jag skrev...

i lördags var jag hos annica under dan, det var helt underbart att se yosef igen efter all denna tiden. han hade vuxit och log för de mesta. mitt hjärta smälte varje gång. plus att han gjorde massa roliga ljud. han var väldigt lättroad vilket gjorde mig road också.
träffa ju såklart annica och danijel igen och det är ju alltid roligt :D skulle vara kul att åka upp dit ett tag men har så jävla dåligt med pengar och verkar bli så ett tag framöver också..

nu har jag ju 2 ganska dyra mobilräkningar efter varann.
ska till läkaren den 1:a och kolla nacken = kostar pengar, och kanske behöver gå till en sjukgymnast efter det och de kostar ju också.
måste till öronläkaren också, har ju rör i örat som måste kontrolleras då och då.
den här månaden måste det inhandlas julklappar, och de blir nog inte alls mkt.
ska också hjälpa till så gott jag kan hemma.

känns trist att gå från att betala 2500 (min hälft) till att knappt ha några pengar alls.
kollade min t3:a igår när jag jobbade, hade jobbat 3 dagar den här mån inklusive igår...

iaf, lördag kväll firade vi anders med underbar mat och underbart folk med heta dïskussioner som alltid.
och igår åkte vi hem nästan direkt efter vi vaknade och jag gcik till jobbet.

idag kom johannes hem med dåliga nyheter, nyheter som kanske gör att vi måste flytta..
men jag vill inte flytta härifrån, jag har ett hem där jag trivs, familj,vänner, ett jobb även fast de kanske inte alltid lönar sig så finns nåt iaf, en helt underbar dagmatte.
jag vill inte flytta ifrån min trygghet.

kattungen mår bra och allt går bra. baby är fortf liite fientlig och lulu ta i lite för hårt när dom busar :p
Johannes verkar ha bestämt sig för ett namn, och de blev namnet som ska hedra Elvira (hans egna orD=
Hon kommer heta Nova.
nu är de full fart här :p ska kolla klart på cold case och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Annica

Varför måste ni kanske flytta?

2009-11-17 @ 10:22:58
Postat av: Leia ♥

Ja, varför måste ni kanske flytta? :S

2009-11-17 @ 14:34:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: nina

NOOO!!!

ni får inte flytta!!

vi skulle ju börja umgås massa nu efter jag flyttat till nya.. Damn kommer gråta ihjäl mej om ni flyttar!!! love u <333

2009-11-18 @ 21:18:09
URL: http://deadlyagony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0