kycklingtacos

Hello

nu har vi varit i sthlm sen 17 ungefär, har haft de väldigt trevligt med johannes familj.
nästan direkt när vi kom, eller ja en timme efter så åt vi den underbara rätten kycklingtacos :D
sen har vi kollat på idol och de va väl rätt person som åkte, jag har alltid tyckt om eddie men nu har han varit dålig ett par gånger.

imorgon ska jag åka till annica och vara där några timmar, jippi, mysa med käraste yosef <3
sen ska jag åka tillbaka hit och då är det middag för att fira anders födelsedag.
ska även då få typ världens godaste mat nämligen " coeur de filet provencale". åt de för första gången för ett halvår sen kanskeoch jag dog, fy fan vad gott de var. oxfile överhuvudtaget är så jävla gott.

lulu har varit jätteduktig här, vi har tagit ut henne flera gånger så att de inte ska hända nån olycka

nu smygtipsa jag just matilda om hur hon skulle få johannes att flytta på sig :p fan vad kul man har med henne. längtar verkligen tills hon kommer till oss igen.

nu ska vi ut me lulu och sen sova :D

Kommentarer
Postat av: matilda

<33

2009-11-14 @ 12:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0