min kärlek

Älsk

jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket, jag är så glad över att du ha funnits i mit liv så här länge. du anar inte vilken lycka de är för mig att somna brevid dig varje natt eller att få ha dig vid mig hela tiden.
föråt för att du får stå ut med så mycket, att jag är en shopoholic ibland(oftast)
jag vet att du blev besviken och ag på mig igår, och jag är verkligen ledsen för det.
men kan du inte se de från den ljusa sidan? innan jag shoppade upp nästintill alla mina pengar så fick du ändå 2500kr av mig? mot att du inte fick ett skit förut när jag gick i skolan...
jag är också besviken på mig själv, och jag har sån ångest
sen tänker jag också att du vet att jag har problem med att hålla koll på mina pengar, kunde du då inte ha bara ställt en enkel fråga under shoppinghelgen,"har du råd med det här?" eller "har du koll på hur mkt pengar du har kvar?" jag lägger inte skulden på dig, jag säger bara att du vet om mitt problem, hjälp mig då, tänk du också på hur mkt jag har shoppat och ha en lite tanke i bakhuvudet att det kanske räcker nu.

Jag älskar dig Johannes S, du är mitt liv, mitt allt,
Jag älskar dig min drömprins, kan inte få nån bättre än dig
Du och jag föralltid


Kommentarer
Postat av: Erica

ni föralltid <3

alla förhållanden har lite motgångar.

ni är för starka för att småsaker ska förstöra

2009-11-03 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0