nu är det dags

nu har jag dargit på det idag, för att se om det blev bättre men efter idag så har jag bestämt mig.
jag måste ta tag i det här nu, kan inte låta det vara längre, blir nog bara värre.
idag har lulu varit sämre än vanligt, hon var dåsig hos monica (mer än vanligt) hon spydde när vi kom hem och hennes nos är varm och torr. för er som inte vet så ska en hund ha en blöt och kall nos...
så imorrn måste jag ta tag i det här, jag måste ringa veterinären nu.
måste se vad dom här "fläckarna" är för något. sluta oroa mig.
för denna ständiga oro och denna ständiga klump i magen är inte kul.
allt jag vill är att min älskling ska må bra.

för övrigt så har vi haft en bra dag hos monica. blev kvar där mkt längre än vad jag trodde :p
vi var hemma 21:20. men har haft en väldigt trevlig och mysig dag.
tack monica :D
hon ska ta lulu imorrn medans jag,annica och yosef är hos farmor och farfar. eftersom dom har hund så vill jag inte ta med lulu dit eftersom jag inte vet vad det är för fel på henne.

ska nog ta och lägga mig nu, en tidig dag imorrn. ska möta annica och yosef vid tåget 8:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0