storhandling

Hello

idag har det som vanligt inte hänt så mkt. har känt mig ovanligt trött så har mest tagit det lugnt.
Johannes var hemma idag också :D
jag har suttit vid datan,läst och badat. sen när johannes var klar med plugget så förflytta vi oss till köket och bakade chokladbollar :D då kom vi på att det behövs storhandla, så vi kontakte mr K :p

and off we went, till willys. oj vad vi handla. när vi åkte var det nästan som att det eka i kylen och frysen men nu ä där proppfullt :D nästan så att saker ramlar ut,haha.
efter upp packning så startades matlagningen, idag blev det baconröra som är svingott :D
efter det åkte karlarna och spela innebandy och jag sitter här och har precis kollat på greys anathomy.

idag var det väldigt nära att jag fick jobba, men en annan hann före mig. jag som blev så glad.
jag vill verkligen jobba nu, mkt innan månaden är över så man få inte lite mera pengar.

imorrn är det torsdag, jag har som vanligt inga planer. skulle vara skönt att komma ifrån lägenheten ett tag..
att hälsa på hos någon skulle vara kul och skönt. monica är inte hemma den här veckan, annars hade det varit jättekul att gå över till henne några timmar =)

djurena är vänner nu :d har bilder fast dom ligger på kameran och jag orkar inte lägga över de idag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0