väntan

hej
var ett tag sen jag skev, har varit i sthlm hla helgen.

var nyss hos veterinären, hon hade ingen aning om vad det kunde vara för något. tog ett prov och ska skicka iväg så får vi se. får svaret om ett par veckor, bara massa väntan... och utgifter såklart :p

i torsdags var annica och yosef här, vi var till farmor och farfar och sen åkte vi till mamma. dit kom massa folk bla erica,jonas och elvira :D
sen följde jag med annica till sthlm och umgicks med dom till fre då jag åkte vidare till johannes familj.
vi åt och sen kollade vi på flickan som lekte med elden. en väldigt bra film!

på lördagen åkte vi till matildas scoutloppis, jag hitta inget av intresse. men det var kul, jag älskar att gå på loppis.
vi åt lunch och tog de lugnt, jag åkte hem på kvällen för att jag skulle jobba på söndag.
när jag kom hem så gick jag till annakarin ett tag. det var kul at ses igen.

igår jobbade jag, sen åkte jag hem och vila för jag sov bara 1 timme på natten, inte frivilligt dock.. hatar denhär sömnlösheten.
på kvällen kom kia och andre förbi. tog en fika och åkte sedan vidare.

har inte så mkt att säga, vill bara ta de lgutn och mysa med lulu

Kommentarer
Postat av: matilda

"matildas scoutloppis" hahahahaha, jag låter som största tönten x)

2009-11-30 @ 21:50:30
URL: http://matildasanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0