detox day1

japp, igår var min sista dag att röka. dealen var att jag ska sluta röka annars blir de ingen ny kisse.
åh jag vill verkligen åka dit och titta på den nu.

när man svslutar ett beroende så uppkommer oftast nåt annat. och jag känner ett sort begär av coca cola nu, en iskall burkcola!! åh älsk måste fixa de åt mig..

de va typ de jag ville säga :p

mamma sa att vi kunde låna hennes bil över helgen, att nyckeln ligger i hennes jackficka. ja, sen komn jag ju på sjuttioelva min senare att jag inte har nån nyckel till henne, erica och jonas tog ju den när dom flytta in där.
så erica, några planer på att åka hit nåt typ snart? skulle vara skönt med bilen =)

nu ska jag ringa bemanningen och sen ta en dusch och louise ska ta ett bad.

Kommentarer
Postat av: Annica

De va en bra deal =)

2009-10-23 @ 09:26:07
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0