en härlig dag

ja, till skillnad från att sitta hemma och inte göra nånting så har jag varit hemifrån nästan hela dan. det märker man på katten också, överkelig. :p

mamma kom vid 1, vi tog en snabbkaffe och åkte sedan och hämtade min kusin andré från skolan, åkte ut till en jobbarkompis föräldrar och var väl där en 2 timmar kanske. sen åkte vi och lämna andré hos hans pappa och åkte hem till mamma. där var de några som kom och kollade på sofforna och efter det så åt vi, inte världens lyxmiddag som jag och älsk brukar äta på fredagar men hey, mat är mat eller hur? fast det är klart, en middag som svärfar anders har skrapat ihop sitter aldrig fel :p
vid halv sju skjutsade vi jobbarkompisen till ishallen och åkte sedan vidare till Lena där vi har spenderat hela kvällen framför idol.

en väldigt mysig fredag måste jag säga. Louise har varit jätteduktig, anpassar sig väldigt bra på nya ställen. och inga olyckor!! fasen vilken bra hund jag har (peppar peppar)

johannes är på fest hos min syster, wich im not invited to.. fast de gör väl inget, vem vet hur mkt snacket har gått och hur det hade blivit om jag dykt upp där. känns lite trist bara att min pojkvän åker iväg dit och festar utan mig, för andra helgen i rad, och jag sitter hemma...
men våran överenskommelse var att jag ska få gå ut en onsdag utan klagomål. Så CHRISSIE, nu jävlar ska de partas :D

känns trist att allt är som det är med tanke på att mitt andra systerbarn kommer om drygt en månad, med tanke på att en av mina systrar som jag älskar så innerligt går omkring och är höggravid nu och jag får inte vara delaktig i det. jag får inte se hur stor magen är eller känna barnets sparkar och rörelser, vilket jag älskar att göra.
så om inget har ordnat upp sig när barnet kommer, hur lång tid kommer de ta innan folk kontaktar mig om att han/hon har kommit? hur lång tid kommer det ta innan jag får träffa detta kärleksbarn?
JAG HAR ALDRIG NÅNSIN SAGT ATT DU KOMMER BLI EN DÅLIG MAMMA!!!! kom ihåg det.
men ska de vara såhär för att jag gav min åsikt om en sak och för att vi bråka om en helt annan sak? och jag har bett om ursäkt för de där smset, det var onödigt!
men jag tänker faktist inte be om ursäkt för att jag ger min åsikt eller för att jag ställer upp på min mamma.
visst,de hade kunnat sagts på ett bättre sätt men du gav mig aldrig chansen att göra det. direkt när annica sa som hon tyckte så snackade vi bakom ryggen på dig och såna vil du ju inte ha i ditt liv... okay, tänkte jag, då ger jag min åsikt också så får jag vara i ditt liv. ack vad jag bedrog mig.
jag vill inte att de här ska bli ytterligare ett bråk, jag vill bara ha nånstans att skriva vad jag tycker och tänker om allt. om mina inre känslor...
jag har iaf bett om ursäkt för det jag gjorde fel, jag kan ine göra så mkt mer
Nu får du komma....

kvälln fortsätter med meningslöst tv-tittande (sällskap) och nördande vid datan (underhållning)

Kommentarer
Postat av: Erica

jag befinner mig inte på den mognadsgränsen där jag behöver snacka skit om folk.

du hade fått komma hit, nej jag sa aldrig att du var bjuden, men jag sa heller inte att du var förbjuden.



sagts på ett bättre sätt?

ursäkta men hur säger man till någon att den bor som skit på ett bra sätt?

det finns fortfarande en skillnad på att bry sig och hoppa på någon. när ni visat att ni endast kan det senare alternativet så får ni faktiskt ta att jag inte vill ha den sortens "omtanke".



det jag stör mig mest på är att in baserar något på min blogg, och sen tror att ni vet allt. jag ändrade på mina matvanor DIREKT efter det barnmorskemötet och gick upp fyra och ett halvt kg, men enligt er hade jag inte ändrat nånting.

hur mycket vet ni om det liv jag har egentligen?

ni läser något på min blogg, och där står inte ens hälften av allt.



jag har tänkt komma, du vet inte hur många gånger.

men varenda gång har slår det mig vad du skrev.

du tycker att du är sårad, vafan tror du jag är?

jag vet att både du och pappa tycker det nu, och jag måste säga att det känns ju väldigt bra när ni inte ens sett nånting och ändå har en massa åsikter.



både du och annica tror att precis allt ska lösa sig för att ni sgat förlåt?

det är inte så jävla enkelt.

Sen är vi två i detta förhållande, och det är inte bara mitt barn.

jag är inte den enda som tagit åt mig.

2009-10-10 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0