en idé

mamma var förbi här förut, jag hjälpte henne att lägga in annonser på blocket, under tiden så lagade vi mat, jag åt och sen åkte mamma och jag till Kias jobb och hälsa på.

iaf så har jag en ny idé till bloggen, eller jag har väl snott den från bloggen som jag rekommenderade i föregående inlägg. att lägga upp en outfit per dag som jag skulle vilja ha på mig. jag ska försöka komma igång med det så snart som möjligt. jag försökte med paint nyss att lägga upp alla delar på samma bild eller vad man ska säga, men det gick inge vidare så johannes ska få fixa photoshop till "min" dator så att jag kan pyssla med det. men jag måste ju också lista ut ur de funkar så de tar nog ett litet tag till :p.

nu ska jag lägga upp lite bilder :D
Pojke och hund

Pojke sover, han har sina spec sovstilar,vanligtvis brukar ansiktet vara sötare :P

Hund

Dagnes outfit, mina uberheta och sköna vinterskor

hund och katt :D


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0