ett oväntat besök

idag vaknade jag väldigt sent, vill inte ens säga när för de är för sent!!
vakna till tanken att åka och hälsa på farmor och farfar, så jag ringde och kolla så att d va okay, åt frukost och sen begav jag mig mot stan, med louise såklart. åkte en sjukt lång bussresa, hade ingen aning om att de va så långt till västra borsökna. men det kanske kändes längre när de var massa skrikandes småbarn i bussen.

Kom dit och då fick loisan springa lite på gården. dom har staket runt hela så det var asskönt att slippa tänka på vart hon var nånstans. hon tyckte nog också att det var skönt att få springa omkring fritt utan ett par ögon i nacken hela tiden :p
sen gick vi in och fika och prata massa, mest hundar. farmor tycker nog att de är skönt att ja har skaffat hund så att hon kan prata av sig om sånt med nån :p.
klockan närmade sig 18, vilket är när den sista bussen går därifrån så de var bara att bege sig mot bussen. farmor och hennes hund fljde oss dit. Farmor är nog den person som Loisan har tytt sig till mest förutom mig och johannes. hon skällde och gnydde som fan när dom skulle gå hem igen.

när jag var på väg hem igen så mötte jag benny, min kontaktbrorsa. vi stog och prata en stund. var kul att träffa ahn för det var jätte längesen.
kom hem,åt,duscha,duscha loisan,kollade på andra avenyn och sen dh. spännande avsnitt!!

nu ska jag väl snart gå ut med loisan och sen kanske sova? får se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0