hos pappa

idag blev jag så trött på att sitta hemma så jag drog till pappa. har spenderat dagen här, eller ja eftermiddan :p
var över hos helene och stig förut och hälsa på, alltid lika kul att ta en snabb visit där.

nu ska jag snart gå och ta en cigg med romina.

de enda som är jobbigt att sova borta med louise är att hon är så observant. skäller när nån kommer in genom dörren. när nån går ut från ett rum eller när de hörs nåt nånstans ifrån. men hey, hon måste lära sig.

jaha, här är alla trötta och sover, bara jag som är halv nattsmänniska här, men måste lägga mig tidigt jag också eftersom jag ska åka med pappa tidigt imorrn..

de va väl allt jag hade att säga nu, bloggar mer imorrn kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0