mamman och barnvagnen

fyfan, har kollat om och om igen. såg klippet första gången på Stinalee´s blogg, jag hamna ju typ i chocktillstånd man blir helt .... skärrad. och jag missa att bebisen överlevde, då var de ännu värre att kolla.
om ni vill se de så finns de på aftonbladet. man känner verkligen för mamman och alla som är där och får bevittna det, fast tekniskt sett så får ju vi också bevittna det. usch!!!

igår och idag har jag jobbat, tack för det!! fy fan vad skönt de är att äntligen jobba igen. de har gått bra på jobbet också, igår var jag lite upprörd men efter lite snack med mamma och älsk så är de bra igen :D.

jag sitter här i soffan med datan i knät och ett litet djur på var sida av mig :D tätt intill, så söta!!

idag tog jag mig i kragen och åkte till emmas prakrikplats etuna hundcenter för att klippa loisans klor, de började bli väldigt långa. de tog ett tag för dom där inne men ut kom en glad hund, förmodligen för att hon slapp de där hemska som dom gjorde med henne :p haha. nu är dom korta iaf och jag är ett klippkort och bonuskort rikare :D 10:e gången gratis, jippi, som pappa brukar säga.



nu ska jag gå och köpa cigg som min kära sambo/pojkvän/fästman så snällt "glömde"!! hur man nu kan glömma de när ciggen är precis ovanför kassan??

Kommentarer
Postat av: Nina

OJ vad på aftonbladet var så hämskt?? :O

2009-10-16 @ 20:17:32
URL: http://deadlyagony.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad har hänt?

2009-10-17 @ 09:20:00
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0