onsdag

idag träffade jag den potentiella dog walkern, de gick jätte bra och jag är supernöjd!!!

efter de åkte jag hem till mamma och spenderade tid med emma och typ bara prata massa. sen kom erica och jonas, sen pappa och johannes, då åkte vil till farmor och farfar. och de var lika underbart som alltid.
det är alltid mysigt att träffa dom. fast de känns som att när pojkvännerna är med så pratar man mer med varandra än med f&F, känns som att vi åkte dit för att prata med varann :p får försöka bättra oss nästa gång.

farmor och farfar är några som jag verkligen inte vill förlora.

kolla den här videon, ett gott skratt förlänger livet.


Kommentarer
Postat av: Erica

ja det känns ibland som dom drar sig undan lite.

kanske lite svårt att komma imellan när vi kör igång, vi får släpa ut j&J (HAHA ODM BLIR JU OCHSÅ J&J!!) i vardagsrummet nästa gång ;)

2009-10-21 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0