shopping

oj oj oj, denna helg har bestått av shopping, shopping och åter shopping.
jag är en shophomaniac!! fy fan. måste verkligen lugna ner mig med shoppingen.
hålla lite mera koll på pengarna, kanske ska gå med i lyxfällan? :o

jag har iaf hittat en massa snygga saker.

i torsdags kom Matilda hit, och min moster hämtade louise. vi gick ner på stan en stund och gick omkring och blev sedan upphämtade av kristoffer för att bege oss till tuna park. där hittade jag lite snygga saker.

igår träffade jag linda för första gången på aslänge. efter det mötte jag upp älsk och matilda på stan och shoppingen fortsatte. vi köpte ben till lollo för att hon skulle tappa sin sista valptand, jag tvekade ganska mkt men idag när hon kom hem så fick hon ett av dem och ja, 10 -15 min senare så var tanden borta.

igår kväll var vi ju som sagt hos pappa och firade honom. vi gick därifrån vid 2 tiden tror ja. hade en jävligt rolig kväll.
vi höll på med
"packa pappas kappsäck"
"sex laxar i en laxask"
Lynne försökte också lära oss några av de engelska vad man nu ska kalla det. men ja, de gick väl sådär. de var svårt att säga de snabbt på engelska.

efter "partyt" begav vi oss hem till mamma för att sova.

idag åkte matilda hem, och vi åkte för att kolla in lager 157. jag tyckte att de var mest kläder för damer, inte ör ungdomar. men de hittades lite iaf.

nu ska jag äta så jag lägger in bilder efter maten

Kommentarer
Postat av: Jayho

Jag hittade ju fan feta grejer på lagret :D



She sells sea shells by the sea shore!

2009-10-31 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0