woho

fikat hos Monica var väldigt trevligt, johannes var fullt upptagen med att prata med hennes man Göran om hans yrke osv. märktes att han var väldigt intresserad. vi var där i 1½timme kanske. jag känner att jag har gjort ett väldigt bra val. både jag och johannes är supernöjda med monica. jag vet att min lilla älskling kommer få de super där. på måndag ska hon vara sina första dag hos sin nya dagmatte :D. jag tror också att vi kanske kommer spendera några fikastunder med dom.(tycker iaf älsk)

nu har vi ätit och kollat på idol. jag tyckte rätt person åkte. men hallå, vad tycker ni om fjortisarna som sitter där framme och gråter? skrattretande :p.

nu är chips,dipp och cola framställd och dags för film. :D baby blues

annica spela den här låten och låt minnena flöda :D

Baby bash - suga suga

Kommentarer
Postat av: Annica

Bara jag såg namnet på låten så flödade minnena <3

2009-10-24 @ 00:18:05
URL: http://annicaaerkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0