Fredag!!

God morgon!

jag ställde klockan på 10 men det var så himla skönt i sängen så jag blev kvar till typ 12. jag har haft ganska svårt att somna på kvällarna ett tag nu,kanske därför jag sover lite längre också. vet inte varför, men jag ligger och vrider och vänder på mig hela tiden..:S

ikväll ska jag parta lite med mamma och hennes kompis, johannes ska ju dricka imorrn så jag får göra de idag :D ska ta på mig nåt av de nya. och sen lägger jag in en dagens outfit.

jag ska försöka göra de varje, dagens outfit. sånt tycker jag är roligt. men jag kommer inte lägga ut nån om jag bara har typ mysbyxor på mig.

Nej, nu måste jag ut med Loisan och ta en cigg :D, kanske drar ut mig på en joggingtur lite senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0