seeg

idag har jag jobbat igen som sagt, de va en hektisk dag. men imorrn blir nog värre skulle jag tro. på nåt sätt måste jag hinna hem och gå ut med loisan också. fan vad jag vill ha den där människan nu!!

nu har jag börjat känna mig sjuk också, de kommer komma nåt snart, kliar i halsen,nästäppa och huvudvärk. men ingen feber än. ska försöka hålla ut dom här sista dagarna på jobbet iaf. måste ju tjäna så mkt pengar som möjligt när jag har chansen.

var hos annette och kolla på idol, fan erik var så jävla bra!!! går inte han vidare ikväll så kommer han definitivt få ett wildcard.

har precis kollat på greys anatomy också, kul att alla program börjar igen, nästa vecka börjar ju desperate housewives :D nu kollar jag på fråga olle dokumentären medans jag väntar på idol :D

har inte så mkt att säga, är helt avdankad.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0