Välkommen :D

På förfrågan av Min syster har jag nu skapat en ny blogg.
Jag vill inte återanvända min gamla blogg för den är gjord för nåt annat som kan komma upp igen.


För alla er som är nya läsare(om de är nån :p) så ska jag berätta lite om mig.
Jag heter Jessica, är 20år och bor i Eskilstuna med min Sambo Johannes,min Hund Louise och Min katt Baby.
Jag jobbar som vikarie inom hemtjänsten, min pojkvän pluggar på MDH till flygingenjör. Vi har varit tillsammans i 4år och 1månad,träffades på ett familjekollo och pendlade till varann i 3 år då Johannes bodde i Sthlm.
Den 6 Juli föddes jordens mest sötaste och underbaraste bebis, min systerson Yosef, åh vad jag älskar att gulla med den plutten. Min lycka är oändlig även fast det bara är min systerson. Föräldrarna till sötbollen är min storasyster Annica och hennes Kille Danijel.
I november föds ett till systerbarn av min lillasyster Erica och hennes kille Jonas.


Idag har jag träffat Chrissie, jag och Louise (min hund) var där på en fika och en "Catch up"
sen mötte jag upp Johannes oc vi gick och köpte tandborste och tandkräm till Loisan.

igår var jag och Annica,Danijel och Lilla Yosef till Ullared, de var verkligen awesome!! jag hitta ganska mycket, dock så var älsk ine helt nöjd med mina köp till honom. men de gör inget,jag kan ta de :D Lilla babyBoy var jätte duktig under hela dagen.

Jag är förvånad över hur mycket kärlek man kan känna till nån. det nästan värker i mig när jag tänker på Yosef. Den här gången jag hälsa på så hade han vuxit så mycket, inte bara kroppsligt utan som person också. eller vad man ska säga :p. han är med mycket mer, skrattar och ler. man kan få han att skratta, han gillar verkligen sin Aunti Jessica.
Finns de nå mer underbart än att en liten bebis som man älskar håller sin lilla hand runt sitt finger?

ikväll ska älsk iväg på gym och sen innebandy så jag kanske tar kort på de ja köpte och lägger upp här =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Awww <3 Älskar dig sis

2009-09-23 @ 17:29:32
URL: http://annicaarkko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevligt med blogg :) läs min också! ChrissieSeger.blogg.se

2009-09-24 @ 08:46:24
URL: http://chrissieseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0