igår var en underbar dag

igår åkte jag hem till farmor och farfar.
jag var där från halv fyra till åtta.
helt underbart, farmor och jag satt och prata om allt, skratta. ja, de va bäst.
jag hade frågat henne om hon hade köttfärs och kunde göra makaronilåda, vilket hon sa att hon inte hade.
men när jag kom så hade hon hittat i frysen och lagat det bara för mig :D
Älskar dom <3

på kvällen så kom elin hit och då drog vi till Olearys, men de va jävligt tråkigt..
så vi drog hem vid elva tror jag.
kolla lite på tv och sen hoppa vi i säng :D

idag har jag varit och jobbat, halv dag bara men bättre än inget :p
vid två så kommer Kia och Andre över för att kolla in min nya lya :D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0