mkt tankar och funderingar

nu har jag haft min sista natt med louise, idag/ikväll/inatt är hon med johannes.
det var så mysigt imorse..hon är en jävligt bra hund
och jag slås hela tiden av tanken på att jag har gjort ett så jävla bra jobb med henne.
jag har verkligen uppfostrat en bra hund.
den som köper henne hränäst kan skatta sig lycklig som får ha henne i sitt liv.
imorrn ska jag jobba kväll så kristoffer och johannes ska åka och lämna henne.
som johannes sa, de är bäst om jag inte är med. jag kommer vara helt förstörd då.

jag ska åka till linda och umgås imorrn, prata igenom allt som har hänt på sista tiden.
jag tror att de kommer bli mkt skratt :p
hon har missat så himla mkt :)
sen ska jag åka till johannes för att säga hejdå till Louise för att sedan åka vidare till jobbet.

nu är det bara 2 dagar kvar tills Danne och Ronnie kommer tillbaka.
kommer bli en jävla massa festande då, men det är bara vid dom tillfällena som jag kommer festa så mkt i fortsättningen :p

nej nu ska jag sova så att jag orkar upp imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0