party time

kom på att jag i förra inlägget inte ens skrev om de jag skulle skriva om, som rubriken står för :p

kanske skriver om de längre ner.
igår så jobbade jag kväll, en mkt rolig kväll med carina som verkligen behövdes efter omständigheterna.

var hos linda under dagen, prata igenom lite, drack kaffe och var ute med hundarna.
mkt trevligt :D

sen åkte jag hem till johannes för att säga hejdå till min lilla bebis Louise.
pussades massa med henne, ville inte släppa taget.
jag kommer sakna henne som fan. hon har förgyllt min vardag.
har inte riktigt fattat att hon är ute ur mitt liv än.
kan bero på att emma har haft henne i 2 v. men samtidigt så är de skönt för då har jag redan vant mig vid tanken på att hon inte är här.
men jag grät en skvätt på bussen ut till elin på kvällen och kommer säkert gråta mer sen när de har sjunkit in.

spenderade gårdagens kväll och dagen ute hos elin <3
mkt trevligt :D
idag var vi till hennes farmor och tog en fika. sen åkte vi förbi hennes mamma och syster och fixade lite.
där ser man verkligen hur mkt de har snöat, en del gravstenar sysn inte än.
men dom man ser är mkt vackra och fixade.

imorrn kommer DJ grabbarna tillbaka, äntligen!!
så då blir det röjj på harrys :D
får se vad som händer sen.
jag ska jobba på torsdag så de blir att ta det lugnt.
men jag kommer alltid upp till jobbet så de är ingen fara.
och jag är extra noggrann dagen efter.

det är för tyst i min mobil just nu... saknad!!!

mina funderingar är iaf på vad jag ska göra i höst.
jag vill ju börja plugga men måste hitta rätt utbildning.
vill utbilda mig inom det yrket jag håller på med för jag trivs så bra.
och sen får vi se. jag funderar på att kanske flytta om jag hittar den nån annanstans.
sthlm börjar kännas något lockande ;)
och där har jag ju min kära syster och systerson också <3

Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0