sista natten

har inte uppdaterat på ett tag nu.
mitt humör har verkligen gått upp och ner den här veckan..

inatt är sista natten med louise. imorgon ska johannes få ha henne en sista natt.
på måndag kväll åker vi och lämnar tillbaka henne till uppfödaren.
jag hatar det, ör med henne nu och märker hur mkt jag verkligen älskar den här hunden.
hur speciell hon är. vilket bra jobb jag har gjort med henne.
kommer sakna henne till tusen, min lilla kärleksfulla energiknippe.
men det hr är vad som är rätt för henne. hon öfrtjänar bättre.



Myspys i sängen <3

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad sorgligt :-( Kevin kommer säkert sakna henne med när jag berättar för honom. Han har frågat att när ska vi ha den där lilla hunden igen :-( Louise kommer vara saknad av många!! kram

2010-02-20 @ 21:46:14
URL: http://anskumamman.blogg.se/
Postat av: Annics

Önskar att jag kunde tagit henne

2010-02-20 @ 21:53:01
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0