bakom hörnet finns ett till hörn

hahahah fett roligt :D undrar om man ska fixa en ny blogg, partyprissan ;)
aaaahh ;) vad säger ni om den va? :p haha

igår åkte jag hem till Elin, vi hade myskväll, kolla film och spela wii
jag spöade henne i bowling :D sen körde vi boxning, hon spöa mig :p
idag sov hon lääänge, så jag ringde runt lite och fixa saker.
sen åkte vi in till stan, hem till johannes och packa ner allt mitt som fanns i köket.
och lite småsaker som låg lite här och där.
elin är bäst på att packa så de gick snabbt.
sen kuta vi ner till stan och satte in mina pengar från agria och vidare till älskade donken :D
efter de åkte vi hem till hennes farmor och tog en fika
och nu är jag här :D

imorrn ska vi börja på vårat projekt :D
förra veckan = 4 dagars supande
denna vecka = 5 dagars supande
synd att de inte vart 5 dagar förra veckan, vi missa ju madmix sista gig här.
och de va tydligen värsta draget så vi ångra oss mkt :p
nu är de bara att vänta till den 24:e när dom kommer tillbaka

miss you guys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0