då har man gått ner

det är många som har sagt att jag har blivit smalare, men jag har inte tagit de seriöst. jag mår ju bra.
men idag ställde jag mig på vågen hos maria.
och visst fan har jag gått ner, hela 1 kg :O de måste ju verkligen synas på mig :p
haha, nej nu får ni allt skärpa er :p
att jag har fått plattare mage är ju bara nåt att vara glad över :D
jag slipper tänka på att den putar ut under en tajt klänning ;)

haft en mysig dag hos moster som vanligt :)
vi har lagat fruktsallad och köttgryta.
gott som fan :D
sen bara tagit de lugnt och kollat på tv.

jag har också träffat mina katter igen :D
Nova hade blivit något större :p
jag var rädd att baby inte skulle känna igen mig men jofan, klart hon gjorde =)
vi har legat och myst i sängen och nyss satt hon här i mitt knä.
har tagit bilder på dom också, men kan inte lägga upp förrän ons när jag kommer hem till min dator.

det ska bli spännande imorrn att lära sig nåt nytt.
jag har ju visserligen städat förut men de är ett nytt ställe :p

efter jobbet sk jag träffa elin och gå och ta en fika :D
de blir trevligt.

imorrn kommer ni få de tomt utan mig här, ska ju jobba till fyra och kommer inte hit förrän gud vet när :p
så de blir förhoppningsvis 2 inlägg imorrn, hoppas ni klarar er ;)

nu ska jag sova :D

Avundas den jäveln som är i Thailand och har typ 30grader varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0