en ny dag väntar

hur kan ens humör bara vända helt plötsligt för att sedan vända tillbaka till det superglada igen? :p
hehe, ja men de gör inget.
jag älskar att vara superglad.
känner mig som en helt annan person.
det kanske är den här personen som är jag?
jag har alltid velat vara en jävlig glad person.
nu ska jag bara bli jävligt vågad och modig också :D
men varje dag är ett steg närmare.

This is me now.
mitt nyårslöfte 2010
Jag ska vara glad
Jag ska vara vågad
Jag ska vara modig

låter som ett bra beslut, kommer bli ett helt nytt jag :D
med lie hjälp på vägen så kommer det hända.

idag har jag iaf skrivit på hyreskontraktet, nu är den verkligen min :D
det ska bli så jävla kul att inviga den sen.
men först ska den målas och inredas.

jag ska ha inflyttningsfest och jag vet folk soöm verkligen måste komma som aldrig varit där förut.
jag ser framemot mitt nya liv.

2010 here i come :D
Jag är redo för dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0