ett absolut förbud

kära familj
ska jag vara som ni?
ska jag säga, nej nu är de slut mellan mig och johannes så nu får ni absolut inte prata med honom!!
ni får inte ha nåt med honom att göra. svara inte på sms, ring inte honom, svara inte om han ringer, och ni får inte prata med honom på msn!1
men snälla. vi har vart tillsammans i 4½ år, mig gör de inte ett skit om ni skulle prata med honom. jag tycker bara de är kul.
fattar inte att de ska vara sånt jävla liv att man pratar med nån.
Han undrade vad som hände, vad som händer. de e väl klart jag svarar, han har ju varit en del av vårat liv. och jag tycker fortf inge illa om honom. tycker de är kul att man kan prata med varandra om vad som händer och hur allt går.
men jaja, jag har mina åsikter, ni har era.jag tycker inte att jag gör nåt fel!!!

imorrn ska jag träffa johannes och säga upp lägenheten, skriva på kontraktet till min lägenhet och följa med honom hem för att dela upp de som är kvar.
kommer nog bli en jobbig dag. för oss båda.
men vi tar oss igenom de.

nu ska jag ta en agression cigg och sen ett välbehövt bad
forft, jag "attackerar" inte någon. jag skiver vad jag tycker, tänker och känner i MIN blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0