jag förstår ingenting

tänkte vara duktig och börja fixa allt med lägenheten nu. allt som behövs för att leva :p
men jag förstår mig inte på nånting, hur ska jag klara av de där??
komma på vad jag ska ha för bredband, vilket är bra, vad tjänar man mest på?
oh hua mig! nej... behöver hjälp så jag inte tar vad fan som helst.
jag har iaf fixat adressändringen, ett steg närmare :p

imorrn blir en fullbokad dag :D
11:00 träffa Chrissie och ta en fika, snacka lite skit :p
13:00 typ, träffa johannes, lämna papper på mdh, skriva på uppsägning, hem och dela
18:00 fika hos monica :D
och på kvällen blirde nog kikki som vanligt :D

sällskapet har kommit :D

har nog inge mer att skriva just nu :p haha

The night has just begun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0