när ilskan tar över

den här dagen på jobbet var inte rolig, fyfan, jag är så jävla förbannad.
så när man är vikarie så ska man göra allt? usch!!

inatt hade jag trevligt msn sällskap, mkt underhållande. haha
var väl uppe till fyra ungefär. jag som skulle lägga mig vid 2 :p
men man får ta vara på den tid man har.
plus att det alltid är lika roligt :D

även fast jag bara sov drygt 2½timme inatt så har jag inte varit särskilt trött idag. jag har faktist varit ganska pigg.
men nu när jag är hemma och sitter här i sängen så känner jag att de kanske är dags att ta en liten vila innan kikki kommer.

jag har försökt få bort min kära moder från hemmet i typ en vecka. vill att hon ska sova hos "killen" så att jag kan få ha lite roligt, sen vet man ju inte ifall de blir så men då har man gjort ett försök iaf.
hon skulle kunna sova borta inatt, hoppas hoppas. fast de är ju mer än det man ska hoppas på :p haha
varför kommer de sig att när jag vill att hon ska vara hemma så drar snabbare än mn hinner säga hej, men nu när jag vill att hon ska bort så är hon fan hemma jämt :p.

ska vila lite nu.
längtar till ikväll :D
och för varje kväll som går så blir de en kväll mindre..
hur ska jag klara mig? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0