party kväll

hallå :D
idag har jag varit och jobbat, skönt som attans. och att jobba dag för en gångs skull :p

vad har jag mer gjort idag??hmm,
JAG HAR FÅTT LÄGENHET :D
känns så jävla bra. en 1:a i nyfors. nära och bra till allt. bra hyra. krävs lite förändringar men de gör inget :D
jag gillarT!!
förhoppningsvis så får jag flytta in redan 1 feb :D
känns som att man fick lite stress över ryggen nu, måste "hem" och packa mina saker..
måste hitta möbler eftersom typ allt är johannes.

men jag har världens bästa dagmatte med bil som har dragkrok, plus att hon har lovat bort sin man för att hjälpa till :p

ikväll ska de partas :D ska till chrissie på förfest först och sen ska vi ut på Harrys och jag ska leva singel liv :D haha.
nej men går nog inte ut så mkt mer efter de. är inte så mkt för att gå ut. vill bara prova på nu när man är själv.

japp så är det!
som ni säkert förstår så är jag jävligt glad just nu :D
har hittat mitt eget hem nu.

nu ska vi se, ska man laga mat först och duscha sen eller tvärtom?
fixa mat först kanske...

ha en jävligt bra fredag :D det ska jag !!
(tänkte lägga in en bild på mig och chrissie men de funka inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0