var dag har sin tur

Hello

nu sitter jag här och dricker lite kaffe :D ska snart gå till Monica och lämna av louise för att sedan gå ner mot stan och shoppa lite med kikki. hoppas på att cubus är öppet, man får lägga ner så mkt man kan i en påse för endast 300kr.
så de hoppas vi på.
sen ska vi gå till graflunds så att jag kan skriva på kontraktet :D
och så kanske vi går till komunfastigeheterna också, kikki skulle kolla lägenheter. och är vi där så kan jag passa på att ta bort mig från kontraktet hos johannes.
sen får vi se vad som händer med kvällen.

jag hoppas ju på det bästa ;) men förväntar mig inget iaf..

imorrn innan jag möter johannes så ska jag nog ringa runt och fixa saker till mitt hem, sånt som el, bredband, addressändring osv.

nu säger jag som monica. dags att sätta på sig ett ansikte :p
är ju singel nu, då kan man inte se ut hur som helst ;P

hur ska jag klara mig 2 veckor utan det där lilla extra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0