livet leker

hej
nu har jag börjat sommarjobba, har jobbat i en hel vecka nu. känns skönt att ha fasta arbetstider.
nu är jag inne på min 4:e vecka hos matte.
har fått en sminkhylla, en byrå och tandborsten ligger numera i muggen ;P
på torsdag åker matte till gotland en vecka, jag fattar inte hur jag ska klara mig.
jag saknar han som fan bara han är borta en stund.
jag är glad att jag träffade dig älskling, jag älskar dig verkligen.
i söndags var pappa och lynne här på en fika, det var väldigt trevligt.
vi ska grilla nån dag under hennes månad här.
idag fyller finaste prinsen 1år.
kan knappt fatta att det redan har gått 1 år. han har blivit så stor nu.
det var ett år sen jagh jobbade kväll, var på väg uppför trappen till en vårdtagare och annica ringde.
jag: är det dags??
annica: det är redan klart..
vilken lycka!!

Kommentarer
Postat av: Annica

haha de är redan klart... =)

2010-07-06 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0