sommarjobb

Heeeej
nästa vecka börjar mitt sommarjobb. det är samma som alltid, hemtjänst. jag trivs verkligen där.
så då kommer ju jag och matte gå om varandra rätt mkt innan han får sin semester.
fast jag slutar ändå ganska tidigt om dagarna så vi hinner väl ses en timme innan han åker.
idag skulle vi ha åkt och köpt kattsand,hämtat min tvättcylinder som äntligen är klar, och åkt hem till mig och bokat tvättid. tror ni vi gjorde nåt av det? neeej :p
vi tar de imorrn istället, och då måste vi verkligen ta det.
nu har mina katter bott hos matte i 2 dagar, och det går riktigt bra nu.
dom är fortf lite känsliga för varandra men dom fräser inte längre åt varann.
det är underbart att ha mina älskade katter här.
nu har matte åkt till nyköping för att kolla på the big four som är nån konsert i nåt annat land som dom visar på biografer..
så jag är nu inne hos malin och fidde och snart ska vi äta.
jag har lyckats få en förkylning också, inte kul. men jag har inte ont i huvet längre.. nu är de bara näsan och halsen som krånglar :/
på torsdag (förmodligen) så åker vi till nyköping för att spendera midsommar med mattes familj och kompisar.
blir spännande, första gången jag träffar dom..
nu vart de lite hoppigt mellan olika saker men nu vet ni vad som händer i mitt liv iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0