and all we have to do is wait

nu är det sån här jävla jobbig väntan igen :(

efter min grejj imorse så gick jag förbi jobbet och käka frukost med mamma.
kollade lite i vikariepärmen också
verkar som att det är dåligt med jobb för all den här månaden...
tur man har jobb på andra ställen också.


nu vet jag inte vad som händer resten av dagen :p
börjar fundera redan nu på vad jag ska äta ikväll, jag är sugen på kycklinggryta
men känns som att det blir så mkt då, och jag är ju bara en.
och har bara en matlåda som redan är upptagen :p
nej, nu vill jag ha nån mysig karl att dela mina middagar med
nån som bor nära som man bara kan spontan träffa närsomhelst
vart är du prins charming?

--------------------------------------------------------------------------
Update

b
ehöver inte fundera på mat längre
mamma bjuder på köttfärssås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0