come clean

Nu ska jag spotta ut mitt liv

den här senaste tiden så har jag kanske inte varit världens bästa person.
jag har festat mkt och inte riktigt gjort det bästa av situationen.
jag har gjort många misstag under mitt krogliv.
men jag har också träffat nya roliga personer
hur som helst, inte de jag vill komma ut med nu.
jag kommer inte att berätta vad det är som har hänt, för just nu är det mitt problem som jag måste ta itu med
och jag måste ta itu med det snabbt
ett annat problem jag har är hur jag blir när jag är full, och jag måste verkligen lära mig att ta itu med det
och inte låta det ta över mig, för i längden så slutar det inte bra
jag ser det här som mitt straff, min läxa
jag måste lära mig att bli bättre, att inte låta det gå till överstyr
jag ska bli en bättre person nu, och jag är redan halvvägs där.
jag super inte lika mkt nu.

Nu är det dags för nya tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0