om du visste..

hur stark min längtan är =)

känns som att nästa vecka kommer vara bra
att allt är lugnt
känns så iaf om jag ska gå på min magkänsla.
*håller tummarna*

idag var jag och kristoffer och kolla på en hojj till han.
hitta en som var ganska snygg.
fatta att sitt bak på den i sommar ;)
ta hojjen till båten :D

efter det var vi och käka på donken
min favoritmat :p haha
sen släppte han av mig hos Malin, där vi tog en kaffe fika =)

innan vi åkte till kvicksund så lasta vi in mina grejjer från källaren(johannes)
upptäckte att de va vattenläckage i källaren.
självklart vid mitt förråd så mina 2 fyllda kartonger plus en del tomma kartonger är förstörda av vattnet.
där fick man för att man var duktig och tog ner det dit...
ska se hu mkt som är förstört i kartongerna...
och ringa graflunds imorrn så dom får reda på att de är problem där nere...
jävla skit!

nej man kanske ska försöka sova..tröttheten kanske kommer om man lägger sig i sängen.
och då blir det snabbare imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0