relax i sthlm

Hello :D
just nu är jag i sthlm hos annica + familj.
det är så underbart att vara här och umgås med yosef.
man faller bara mer och mer för honom :)
igår var vi och shoppa :D
ojojoj vad mkt jag kom hem med :p trodde jag skulle komma hem med inget för de va segt i början.
kan lägga in bilder på allt när jag kommer hem.

i söndags var de dop, det var fint. jag fick inte sjunga och de känns jävligt surt efter allt jag har lagt ner på det.
på fikat var de lite...jobbigt och komplicerat men de löste sig till slut.
resten av söndagen var också jobbigt.
jag vet att det är över och att känslorna är slut.
men nånstans kommer jag alltid ha känslor för dig,  efter 4½ år så har man det.
så tanken på att du ska göra allt som vi gjorde med nån annan var lite jobbig.
men det är bara att bita ihop. jag är glad för dig om du träffar nån.
och jag vet att den personen kommer få en skitbra kille.
och en skitbra familj på köpet :=)
åh jag saknar verkligen din familj, och jag tänker hela tiden på alla underbara stunder vi har haft tillsammans.
som jag inte kommer få uppleva igen.
ni har gett mig 4½ underbara år. jag älskar er!! och saknar er.

idag ska jag iaf åka hem, hämta min data och plugga till delegeringsprovet som jag har imorrn.
och när jag kommer hem så ska jag ta nya tag.
inte alls lika mkt festande. och om jag festar så ska jag inte göra de när jag jobbar dagen efter.
undantag på söndag, eftersom inflyttningsfesten är på lördag.
men jag kommer alltid upp, och jag gör mitt jobb :)

nu ska jag gosa med yosef <3

Kommentarer
Postat av: Annica

Saknar <3

2010-03-03 @ 23:05:10
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0