the party

hello

igår var det krogen, provade nybron men hann inte uppleva så mkt av det..
mkt folk var det iaf =)
gick hem och skulle sova men det sluta med att jag mötte upp Niklas och vi gick hem till mig och söp vidare :p
as kul var det iaf :D första gången vi söp ihop, och de tycker jag vi får göra om.

idag var jag hos chrissie och tog en fika och mat innan hon åkte och jobbade.
det var så jävla längsen vi sågs så vi hade en del att prata om :p
efter det gick jag hem och vilade ett tag, välbehövligt..

nu kommer snart romina hit och hälsar på, vi bor tydligen typ grannar nu :p haha.
efter det ska jag till malin som fyller år idag :D GRATTIS!!

jag var ju hos linda i tisdags.. jag sa nåt som hon tyckte jag skulle skriva i bloggen för att de va lika onödigt vetande som allt annat här :p haha

nu ska jag ta mig lite chips (onödigt vetande) mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0