dagen before :p

Heej
idag är jag ledig, hade fått en jobbförfrågan imorse men jag måste ha varit helt jävla slut för jag vakna inte ens av smset :p
tänkte tvätta idag men de var tydligen nån annan som tänkte som jag, att ingen tvättar under dagen :p.
så inge nytvättat blev de innan Maati kommer.

annars så består den här dagen av städ och plugg. jag har ju min jätteroliga tenta imorn som jag verkligen ser fram emot..jippi..
men känns som att jag ska börja lite med städningen för jag har massa spring i benen :p
då får jag iaf lite ro i kroppen och kan sitta ner och plugga ordentligt.
haha jag ba kollar överallt och funderar på vart jag ska börja :p

haha fick nyss se en bild på maati med hår :p lite konstigt att se för nu är jag ju van vid att se han rakad. det är Maati för mig liksom. men även fast jag har sett en bild så är jag fortf lite nyfiken på hur han skulle se ut :p
imorrn kommer han hit iaf, äntligen!! imorrn vid den här tiden så är de bara 2 timmar kvar tills han är här :D
den här helgen ska vi bara softa i min soffa ;p haha.
tusan vad jag är kär i dig hjärtat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0