no surprise..

de där roliga som jag pratade om blev icke gjort idag men kanske imörrn..
jag hoppas det, jag har lite idéer om hur de ska vara och så. får hoppas att de blir bra :d
men jag är åtminstonde glad över att de ne blev nåt idag så att jag kunde komma på det här nya.

jag har beslutat mig för att vänta med den här tentan till nästa tillfälle, jag känner verkligen att jag inte kommer klara av den nu. jag måste få lite mer motivation så att jag kan sätta mig ner och göra de utan bekymmer..
ska prata med min grupp imorrn och be dom att hjälpa mig lite med de här med motivation och skolan överlag. känner att jag skulle behöva lite uppmuntran.

sen har vi ju de här med framtidsutsikten, eller vad man säger.
jag funderar mer och mer på hur jag vill göra, vad jag vill göra osv.vad som känns rätt.
jag vill mer och mer göra en förändrig, göra nåt nytt. blir mer sugen på mina och jasemins planer.
och just planen för mig lockar så himla mkt.

har sett att typ alla gör listor på sina bloggar. alltså har et ämne för x-antal dagar som man ska skriva om.
jag känner mig också lite sugen på det. men vi tar en sak i taget :p haha
men de skulle väl vara kul? jag vet att jag har typ 25 st unika besökare så kanske de finns några som vill veta mer om mig och mitt liv? och då är ju denna lista en ganska smart grejj..

Kommentarer
Postat av: E

do it! jag läser:)

2010-11-25 @ 06:00:56
Postat av: Annica

Jag vill också göra den men orkar inte ens uppdatera min blogg.. haha

2010-11-25 @ 11:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0