nytt i hemmet :D

idag fick jag min nya soffa, den är så jävla skön!! och fin. men jag har inte blivit av med den andra soffan än så den står inklämd mellan nya soffan och sängen :p
har lagt ut den på blocket,hoppas att nån nappar..

på fredag kommer min älskling igen, och jag hoppas att den här veckan går snabbt så jag slipper vänta så länge.
jag saknar honom så jävla mkt! de skulle vara så skönt att bo i samma stad, men allt är värt det. för en man som han som gör mig så lycklig och får mig att känna som jag gör. <3

jag orkar inte lägga ner mer tid och energi på nån som inte lyssnar eller vill förstå hur det egentligen är. stå fast vid dina åsikter. du tror att du vet allt och rätt om islam men de gör du inte. Islam finns i massa olika länder och alla länder har inte samma "regler" det media visar och det som vi vet är där det är värst. allting handlar om vem som grundar och vad den personen bestämmer. saddam hussein tex. så är de nåt du ska "ogilla" isåfall så är det länderna och vad dom väljer att göra med religionen, fast egentligen så har de inte ens med religionen att göra. de handlar om hur den som leder landet har valt att tolka koranen.
och min absolut sista punkt i det här, för sen orkar jag inte bry mig mer.
du säger att vår systerson inte får välja sin egen religion. att de är bestämt från början att han ska vara muslim.
har du tänkt på att vi alla systrar är döpta och därmed kristna? var de du som valde det?

nu ska jag gå till annakarin och umgås :D

Kommentarer
Postat av: Erica

riktigt bra skrivet! det är precis det som jonas alltid säger. kristna fanatiker är precis likadana, bara det att dom brände kvinnorna på bål.

2010-11-15 @ 19:08:07
Postat av: Annica

Bra skrivet!

2010-11-15 @ 19:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0