a walk of her own

Louise kände för en egen löprunda idag, stack ut mellan balkongräckena efter grannens katt.
hon lyssnar ju verkligen som ett arsle när hon är lös också..
men, är de nåt jag har lärt mig med henne så är de att hon alltid kommer tillbaka för hon är så himla sällskapssjuk.
så jag visade vart hon skulle gå in igen.

idag skulle vi ju ha träffats i gruppen men de blev inte så.
jag hade satt larmet på 11, kolla mobilen och hade fått massa sms från olika klasskompisar.
kom fram till att de typ inte skulle vara nån där så jag sa till Linnea att vi tar en pluggkväll idag med.
och faktiskt försöka plugga idag också.
samt att jag ska laga spaghetti carbonara till henne ;)
stackarn har ju bara ätit på påse, hon måste ju få smaka den riktiga hemgjorda :D

det är väl typ de som har hänt på den här timmen jag har varit vaken :p
haha
nu ska jag äta frukost och snart börja röra mig mot min kära bekant :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0