im a fighter!!

nu ska jag ge mig fan på de här med pluggandet!
jag har noll motivation men nu kan jag inte dra ut på de mer, de kommer ju bara sluta med att jag sitter med allt sista kvällen. och hur kul vore det?
däremot så tror jag att jag är mer av en sen kväll/natt människa på det här med att plugga till tentan.
så det kommer väl senare, jag är ju van vid att vara vaken till yp 4-5 nu för tiden så kan ju ägna den tiden åt det ;P

idag var jag som sagt på jobbet.
det var kul att komma tillbaka och träffa en del av mina tanter och gubbar, saknad!!
jag stormtrivs verkligen där, är så underbart jobb.
visst finns de sånt som man kanske inte älskar att göra men jag känner att jag gör något bra och är en bra medmänniska som hjälper dom som behöver det :D
god i love my job!!

nu ska jag kolla på kenza&tyra show och sen sätta igång med läsandet.
dock så förstår jag knappt frågorna... men man får välgöra sitt bästa och hoppas att den som läser kan förstå ;P
måste duscha idag och göra "en per".
då känner man sig genast mkt fräschare :D

puspsuss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0