mitt i natten

Hej, tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag lägger mig.
har pratat med M nu, så underbart :)
jag var inte nervös förut men efter att ha pratat med honom och han är typ hyper och asnervös så har han smittat av sig lite på mig :p
jag är 99% säker på att de kommer gå bra, det var längesen nåt kändes såhär bra som det gör med honom.
och då har vi inte ens träffats än.
Men imorrn är det dags :D ni kan tänka på mig runt fyra tiden ;)
jag har så svårt att förklara hur jag känner för M. jag har svårt att sätta ord på känslorna.
men bara av att prata med honom, höra hans röst och hans skratt får mig att må så bra, och jag blir så lycklig.
Du är underbar, du är så jävla söt, du är helt otrolig.du charmar mig på alla sätt. du säger verkligen dom rätta sakerna oavsett vad vi pratar om.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0